Intake

Een goed begin is het halve werk. Voordat we voor je aan de slag gaan vinden wij het belangrijk om jouw hosting- of infrabehoeften goed in kaart te brengen, en je technische specificaties door te testen op onze systemen.

Aan de hand hiervan geven we een advies over hardware, software en serverinstellingen die er voor gaan zorgen dat je het beste uit je applicaties haalt.

SLA

Onze SLA is niet voor de poes. Bij ons geen standaard, goud en platinum pakketten, want wij geloven niet in een differentiatie als het om kwaliteit gaat.

Wij hebben daarom onze SLA volgestouwd met periodieke backups, updates, patches, monitoring en helpdesk assistentie om te zorgen dat er geen enkele twijfel is of jouw systeem wel optimaal functioneert. Wij doen er alles aan om jou écht waar voor je geld te geven.

Rapportages

Wat goed is moet ook goed blijven. Daarom maken wij elk half jaar een scan van jouw systeem om te kijken of alles nog optimaal functioneert en of er verbeteringen mogelijk zijn.

Wij leveren de resultaten van onze scan inclusief advies in rapportagevorm op, en nemen dit samen met jou door om te kijken naar de beste setup voor jou en je klanten.

Bereikbaarheid

Tijdens kantooruren krijg je bij ons altijd een engineer aan de lijn die je direct probeert verder te helpen.

Geen wachtrijen of secretaresses, maar meteen iemand met verstand van zaken. Voor onverwachte problemen hebben wij zelfs een noodnummer dat je 24 uur per dag kunt bellen!